logo
Urząd gminy » Załatwianie spraw
Wydanie dowodu osobistego



I. OPIS
Wydanie dowodu osobistego.

II. WYMAGANE DOKUMENTY
Aktualny odpis skrócony aktu urodzenia w przypadku stanu wolnego, odpis skrócony aktu małżeństwa (mężatka, żonaty), wypełniony wniosek + 1 zdjęcie.

III. OPŁATY
Opłatę uiszcza się przy składaniu wniosku w kasie Urzędu - pok. nr 16. 

IV. MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Ubiegający się o wydanie dowodu osobistego winien zgłosić się osobiście wraz z 2 zdjęciami do tut. Urzędu - pok. nr 9, tel. (063) 2765 160

V. PODSTAWA PRAWNA
Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. Nr 87, poz. 960 z 2001 r.)

VI. TERMIN ODPOWIEDZI
1 miesiąc od daty złożenia wniosku.

VII. TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie do Wojewody Wielkopolskiego w Poznaniu za pośrednictwem Wójta Gminy w Ostrowitem.

VIII. UWAGI
Dokumenty wyszczególnione w pkt. 2 dołącza się w przypadku urodzenia poza Gminą Ostrowite lub zawarcia związku małżeńskiego w innym Urzędzie Stanu Cywilnego.

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.PDF592.9 KB POBIERZTreść dokumentu2021-11-05 12:53:38260

Autor : Administrator
Zredagował(a) : Ziemowit Adamczyk
Data wprowadzenia : 2006-02-01 14:44:40
Data ostatniej modyfikacji : 2018-01-18 08:33:03
Liczba wyświetleń : 1448

Redaktor  Data modyfikacji 
Ziemowit Adamczyk  07.08.2008 14:06pokaż tą wersję
Ziemowit Adamczyk  29.05.2007 08:52pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 5329385