GMINA OSTROWITE
ul. Lipowa 25, 62-402 Ostrowite
Telefon: 0632765121 Fax: 0632765160
Adres e-mail: ugmostrowite@post.pl Witryna: www.ostrowite.samorzady.pl
Przedmiot zam贸wienia:
Wymiana instalacji C.O. i pieca C.O. w budynku Urz臋du Gminy.
Szczeg贸艂owy
| (wg oznaczenia CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne).
1. Zakres zam贸wienia obejmuje wymian臋 instalacji C.O. i pieca C.O., w szczeg贸lno艣ci:
- roboty przygotowawcze zwi膮zane z wymian膮 instalacji centralnego
ogrzewania (poziomy , piony wraz z ga艂膮zkami 艂膮cz膮cymi je z
grzejnikami, grzejniki), wraz z robotami towarzysz膮cymi (p艂ukanie
grzejnik贸w, przekucia, monta偶 tulei os艂onowych, szpachlowanie,
malowanie z doborem kolorystyki do istniej膮cej w poszczeg贸lnych
pomieszczeniach, wywiezienie z艂omu i innych pozosta艂o艣ci po demonta偶u
itp.)
2. Od wykonawc贸w wymagane jest wniesienie wadium w wysoko艣ci: nie dotyczy
3. Wymagany termin realizacji zam贸wienia: 7 dni od dnia podpisania umowy.
4. Formularz zawieraj膮cy specyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia
mo偶na odebra膰 za pobraniem pocztowym lub osobi艣cie - cena 20 PLN w
Urz臋dzie Gminy Ostrowite, ul. Lipowa 2, 62-402 Ostrowite
5. Pracownikami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮:
w sprawach formalnych - Ewa Lor臋cka pok. Nr 6, Tel: 0632765121
e-mail: ugmostrowite@post.pl
Informacji udziela膰 b臋d膮 w godzinach od 700 do 1500.
6. W przetargu mog膮 wzi膮膰 udzia艂 Wykonawcy, kt贸rzy:
6.1. posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci w zakresie odpowiadaj膮cym przedmiotowi zam贸wienia,
6.2. nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,
zwanej dalej upzp,
6.3. posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz dysponuj膮
potencja艂em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia.
Wykonawca musi spe艂nia膰 艂膮cznie nast臋puj膮ce warunki (w przypadku
wsp贸lnego ubiegania si臋 dw贸ch lub wi臋cej wykonawc贸w o udzielenie
niniejszego zam贸wienia, oceniany b臋dzie ich 艂膮czny potencja艂 techniczny
i kadrowy oraz 艂膮czne kwalifikacje i do艣wiadczenie):
a) wska偶e do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zam贸wienia
nast臋puj膮ce osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
niezb臋dnych do wykonania zam贸wienia:
- kierownika rob贸t: posiadaj膮cego co najmniej 3 lata do艣wiadczenia
zawodowego w robotach podobnych do przedmiotu zam贸wienia i
posiadaj膮cego uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i
nadzorowania rob贸t budowlanych. Przez roboty podobne do przedmiotu
zam贸wienia, o kt贸rych mowa w poprzednim zdaniu, nale偶y rozumie膰 roboty
zwi膮zane z instalacjami C.O.,
b) wykonanie w okresie ostatnich pi臋ciu lat, a je偶eli okres prowadzenia
dzia艂alno艣ci gospodarczej jest kr贸tszy - w tym okresie, co najmniej
dw贸ch rob贸t budowlanych odpowiadaj膮cych swoim rodzajem i warto艣ciom
robotom budowlanym stanowi膮cym przedmiot zam贸wienia, z podaniem ich
warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania. Przez robot臋 budowlan膮
odpowiadaj膮c膮 swoim rodzajem i warto艣ci膮 przedmiotowi zam贸wienia nale偶y
rozumie膰 zam贸wienie spe艂niaj膮ce 艂膮cznie nast臋puj膮ce warunki:
- warto艣ci co najmniej 50 000 PLN,
- zawieraj膮ce wykonanie budowy instalacji C.O.
6.4. znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej
wykonanie zam贸wienia. Wykonawca musi spe艂nia膰 nast臋puj膮ce warunki (w
przypadku wsp贸lnego ubiegania si臋 dw贸ch lub wi臋cej wykonawc贸w o
udzielenie niniejszego zam贸wienia, oceniana b臋dzie ich 艂膮czna sytuacja
ekonomiczna i finansowa):
a) posiadaj膮 ubezpieczenie od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci gospodarczej.
Ocena spe艂niania ww. warunk贸w dokonana zostanie zgodnie z formu艂膮
"spe艂nia" / "nie spe艂nia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i o艣wiadczeniach wyszczeg贸lnionych w pkt 8 niniejszego og艂oszenia. Nie
spe艂nienie chocia偶by jednego warunku skutkowa膰 b臋dzie wykluczeniem z
post臋powania.
7. O艣wiadczenia i dokumenty (orygina艂y lub kserokopie po艣wiadczone za
zgodno艣膰 z orygina艂em), jakie musi dostarczy膰 wykonawca w celu
potwierdzenia spe艂nienia warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu:
1) wype艂niony formularz OFERTA,
2) kosztorys ofertowy (sporz膮dzony wg do艂膮czonego przedmiaru rob贸t),
3) pe艂nomocnictwo zgodnie z art. 23 upzp, je偶eli Wykonawcy ubiegaj膮 si臋 wsp贸lnie o udzielenie zam贸wienia,
4) kopia dokumentu wadialnego potwierdzona za zgodno艣膰 z orygina艂em,
5) aktualny odpis z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualne za艣wiadczenia o
wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy
wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci
gospodarczej - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem
terminu sk艂adania ofert,
6) aktualne za艣wiadczenia w艂a艣ciwego naczelnika urz臋du skarbowego oraz
w艂a艣ciwego oddzia艂u Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Spo艂ecznego potwierdzaj膮ce odpowiednio, 偶e wykonawca nie
zalega z op艂acaniem podatk贸w, op艂at oraz sk艂adek na ubezpieczenie
zdrowotne lub spo艂eczne, lub za艣wiadcze艅, 偶e uzyska艂 przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych
p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonania decyzji w艂a艣ciwego organu
- wystawiona nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem terminu
sk艂adania ofert,
7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
okre艣lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp - wystawiona nie wcze艣niej ni偶
6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert,
8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
okre艣lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp - wystawiona nie wcze艣niej ni偶 6
miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert,
9) wykaz kierownictwa rob贸t i kluczowych pracownik贸w przewidzianych do
wykonania przedmiotowego zam贸wienia wraz z uprawnieniami do kierowania
i nadzorowania rob贸t drogowych oraz aktualne za艣wiadczenia o wpisie na
list臋 cz艂onk贸w Okr臋gowej Izby In偶ynier贸w Budownictwa,
10) do艣wiadczenie zawodowe, tj. wykaz wykonanych zam贸wie艅 (maksymalnie
5), tzn. rozpocz臋tych i zako艅czonych w ci膮gu ostatnich 5 lat przed
dniem wszcz臋cia post臋powania, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci
jest kr贸tszy - w tym okresie, o charakterze i z艂o偶ono艣ci odpowiadaj膮cej
przedmiotowi zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca
wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te
zosta艂y wykonane nale偶ycie (np. referencje),
11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj膮cy, 偶e wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia艂alno艣ci gospodarczej,
12) upowa偶nienie do podpisywania oferty oraz innych dokument贸w
zwi膮zanych z post臋powaniem w sprawie zam贸wienia publicznego podpisane
przez osoby uprawnione do zaci膮gania zobowi膮za艅 w imieniu Wykonawcy,
13) parafowany wz贸r umowy,
14) o艣wiadczenie Wykonawcy o spe艂nieniu warunk贸w okre艣lonych w art. 22
ust. 1 upzp oraz 偶e nie podlega wykluczeniu z post臋powania na podstawie
art. 24 upzp.
8. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych.
9. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.
10. Zamawiaj膮cy nie zamierza:
a) zawrze膰 umowy ramowej,
b) ustanowi膰 dynamicznego systemu zakup贸w,
c) dokonywa膰 wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11. Oferty nale偶y sk艂ada膰 w siedzibie Zamawiaj膮cego w sekretariacie w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.04.2007r. do godziny 930 .
12. Otwarcie ofert nast膮pi w dniu 27.04.2007r. o godzinie 1000 w siedzibie Zamawiaj膮cego w Sali narad.
13. Wykonawcy b臋d膮 zwi膮zani ofert膮 przez 30 dni od daty up艂ywu terminu sk艂adania ofert.
14. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
A/ Cena - 100%.
15. Niniejsze og艂oszenie opublikowano na portalu internetowym UZP oraz
opublikowano na stronie internetowej zamawiaj膮cego w dniu 19.04.2007r.
W脫JT GMINY
OSTROWITE Informacja o rozstrzygni臋ciu: Ostrowite, dn. 27.04.2007r.
Og艂oszenie o wyniku post臋powania
1.
Zamawiaj膮cy
Pe艂na nazwa zamawiaj膮cego:
Gmina Ostrowite
Adres:
ul. Lipowa 2
62 - 402 Ostrowite
REGON: 000585399 NIP: 667-12-20-223
Telefon 0632765121 faks 0632765160
e-mail: ugmostrowite@post.pl
2.
Post臋powanie o udzielenie zam贸wienia publicznego na :
"Wymiana instalacji C.O. i pieca C.O. w budynku Urz臋du Gminy Ostrowite"
Miejsce realizacji zam贸wienia : Gmina Ostrowite.
3.
Dane o ofertach :
Liczba z艂o偶onych ofert 2
Liczba ofert odrzuconych lub zwr贸conych bez rozpatrywania 1
4.
Ceny ofert :
Cena najta艅szej oferty: --------------- PLN brutto
Cena najdro偶szej oferty: 57 409,63 PLN brutto
5.
Wybrano nast臋puj膮c膮 ofert臋 :
Firma:
Zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅
publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 ) post臋powanie o udzielenie
zam贸wienia publicznego zosta艂o uniewa偶nione na podstawie art. 93 ust. 1
pkt. 4 ww. ustawy, poniewa偶 cena najkorzystniejszej oferty przewy偶sza
kwot臋, kt贸r膮 Zamawiaj膮cy mo偶e przeznaczy膰 na sfinansowanie zam贸wienia.
Adres:
Cena wybranej oferty:
(s艂ownie:
W贸jt Gminy
Aleksander Szczepakiewicz
| |
Autor : | Administrator | Zredagowa艂(a) : | Ziemowit Adamczyk | Data wprowadzenia : | 2007-04-19 15:14:36 | Data ostatniej modyfikacji : | 2007-05-31 03:02:29 | Liczba wy艣wietle艅 : | 1382 |
|
|